wtorek, 16 listopada 2010

JEDWAB

     Zakładając, że jednak będzie zima tego roku, zakupiłem dzisiaj w Decathlonie (zwanym przeze mnie "outdoorową biedronką") parę nowych cieniutkich rękawic uszytych w 100% z naturalnego jedwabiu. "Obecnie najlepszym surowcem na bieliznę jest naturalny jedwab, nie barwiony i nie teksturowany. Jest antystatyczny, skutecznie neutralizuje zapachy wydzielin skóry i nie powoduje uczuleń. W latach 80-tych był sposobem na ochronę nóg w zimowych wyprawach wysokogórskich"- pisze Małachowski. Powinny doskonale uzupełnić mój zestaw, o którym wkrótce. Takie rękawice znajdziecie w decathlonie na kilku działach- ja wybrałem Kalenji (kolekcja biegowa) ze względu na kilka złociszy niższą cenę.


2 komentarze:

  1. Mam takie same juz chyba 2 albo 3 sezon. Początkowo służyły do biegania, ale jakoś chęci teraz nie bardzo do sportu i służą do spacerów/trekingu w chłodniejsze dni, bądz jako warstwa "bielizny" na dłonie pod coś sieplejszego. Wygodne i miłe w kontakcie ze skórą.

    ------------------
    http://naturystycznyszlak.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje chyba tyle nie wytrzymają, bo już zauważyłem ich niechęć do współpracy z rzepami. Trzeba kupić drugą parę...

    OdpowiedzUsuń