środa, 3 grudnia 2014

POMÓŻ MIKOŁAJOM PRZETRWAĆ ZIMĘ!



Tu trzeba walić prosto w bawełnę:
grudzień to miesiąc wytężonej pracy dla wszelkiej maści Mikołajów tych Świętych i tych krasnalo-podobnych, Gwiazdek, Dziadów Mrozów, elfów, renów i wszelkiej maści Gwiazdorów.
Każdy z nas może ulżyć ich znojowi i zakupić drobny prezent Najbliższym. A jeśli nie macie pomysłu, a ten Najbliższy woli spędzić czas na dworze/polu niż uczyć się na pamięć Kevina samego w domu, znajdziecie u mnie 12 podpowiedzi (kliknięcie w zdjęcie przekierowywuje prosto do sklepu),
A jeśli w komentarzu udowodnicie mi, że jedna z tych propozycji spędza Wam sen z powiek- przekażę Mikołajowi Waszą prośbę ;-)





Zaczniemy od Pań- ciepły obszerny kapelutek Kwarka z dużym rondem, uszyty z podwójnego Polartecu. Ciepło i stylowo.



Panowie! 200 ml słodkiego ciężaru za pazuchą. Na awersie alkomat- jeśli zaczynasz dogadywać się z Łosiem tzn. że nadużyłeś jej zawartości.



Doskonałe dopełnienie piersiówki. Kilka smaków, w tym moja ulubiona śliwka. Idealna pojemność 250 ml- napełnimy piersiówkę, a reszty spróbujemy czy nie popełniliśmy błędu.



Legendarny francuski kozik występujący w niezliczonych wersjach- mój typ to ostrze węglowe z viro-blockiem w rozmiarze 8 ( BYŁ TU).  Dostępna również wersja dla młodocianych z kolorowym chwytem i zaokrąglonym czubkiem.



Rękawice w mojej ulubionej, acz niedocenianej formie- mam podobnych 2 pary. Te Fjorda uszyte z nieprzewiewnego X-Blocka. 



Komin Kwarka w wersji merino- sposoby jego używania ogranicza jedynie wyobraźnia.
No i obwód talii.



Uwielbiam poranną kawę w plenerze. Do tej pory używałem rozpuszczalskiej Javy, a czasem nawet nosiłem małą kafeterkę. A tu taki wynalazek w kilku smakach świata. Muszę mieć!


Prosta niegruba i elastyczna czapeczka. Takie są najlepsze. Dla notorycznie gubiących wszelkie ruchomości- kilka- do kieszeni każdej kurtki.



Mistrz kuchni poleca. Półlitrowy kubko-termosik. Zjesz grochówkę i napijesz się kawy.
Pomiędzy- umyj.



Kilkadziesiąt gram bezpieczeństwa w kieszeni plecaka. Mini-raczki współpracują z (prawie) każdym rodzajem obuwia.



Ciekawe combi maski z szalikiem. Można dogrzewać szyjkę, a w razie potrzeby podciągnąć wyżej na nos. Też X-Block.



Zatem do dzieła.
Pomóż mikołajkom!
Widzisz, że mają pełne ręce....
...roboty.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz