sobota, 26 października 2013

COMBO CASE


Choć nigdy wcześniej tego nie robiłem, postanowiłem zabezpieczyć mój telefon, nieco lepszy od swoich poprzedników. Nie chciałem skórzanych etui  z klapką ani tanich silikonowych kondomików , a moje oko padło na wynalazek pod tytułem combo case


Konstrukcja składa się z 2 elementów: silikonowej pełnej osłony i dodatkowej "ramki" z perforowanego tworzywa. 


Całość wygląda estetycznie i dość pewnie, gabaryty telefonu nieco tylko powiększone. Wszystkie dziurki są na miejscu, a przyciski (o nie najbardziej się bałem) działają lepiej niż bez case'a- są bardziej wypukłe.


Pora na łyżkę dziegciu: silikonowa część jest o wiele za luźna! Wg mnie powinna wchodzić na telefon na wcisk, tymczasem w miejscach, gdzie nie jest dociśnięta tworzywem zwyczajnie odstaje.
Może w case'ach dedykowanych do innych aparatów jest lepiej.



Przyznam szczerze, że nigdy nie dbałem o telefony (dlatego miałem smaka na  Samsunga Xcover) i temat pokrowców, skarpetek i etui na telefony jest mi obcy. Zmieniłem zdanie- "inwestycja" w combo case'a i dobrej jakości folię na ekran to kilka % wartości sprzętu, który zabezpiecza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz