piątek, 27 sierpnia 2010

JAKIE SĄ TWOJE ULUBIONE KIJE I DLACZEGO BLACK DIAMOND?


Trail Backi ze zdjęcia to moje drugie kije Black Diamonda. Wcześniej miałem lowcost'owe Switchbacki, a kolejne kije, które kupię, też będą tego hamerykańskiego producenta. Co takiego świetnego jest w tych kijach? To Fliclock- mimośród, który blokuje te kije, w miejsce jakże zawodnego kołka rozporowego. Wszystko zaczęło się od kijów skiturowych, a teraz ja mogę się cieszyć niezawodnością tego systemu.
...widiowe końcówki, tubusy z alu 7075, talerzyki trekkingowe i zimowe w komplecie- jedyne do czego można by się przyczepić to najprostsze tworzywowe chwyty...

3 komentarze:

  1. A widziałeś Black Diamond Z-Pole?
    U mnie model Distance jest na liście życzeń.
    Miałem okazję je pomacać i są dużo bardziej stabilne od podobnie składanych np. Ferrino czy Raidlight.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam obecnie najprostszy i ciężki jak cholera model "jakiś" renomowanej firmy neverland. Były tanie. Teraz służą mi jako kilki do biegówek. Marzą mi się lekkie składane Raidlighty. (BTW bardzo ciekawy blog, będę zaglądał tu częściej.)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to Są z*jeb*ste kije, wcześniej miałem fizan g*wno nieprzeciętne, a w tych przynajmniej daje się talerzyki wymieniać i nie ma problemów ze złożeniem/rozłożeniem gdy są mokre.

    OdpowiedzUsuń